torsdag 2 september 2010

2 spetember

Magen växer och jag blir tröttare. Mest trött på jobbet. Frågan är hur länge till jag klarar det... Skulle på UL på onsdag, men då ska jag visst till Lysekil, så det går ju inte. Fick ändra tid. Det är dock jobbigt.. Men nu har jag fått 6 dagar framåt. Den 14:e.. kl.18.00, så det ska väl inte vara några problem?! Men, men.. Då hamnar jag väl i Pajala den veckan... Men allt är inte bara negativt... Jag sover som en stock. Somnar jättelätt och sover gott, tills jag blir pinknödig eller klockan ringer... Det var något jag skulle skriva om, men jag har glömt var det var.. det måste vara något som hände i går, för det var då jag skulle skriva om det... Hm... Vaden!! Så var det ja... Jag skulle ju skriva om de småkramper jag har fått i ett par veckor nu. I måndags natt fick jag en riktigt skitstor kramp! vacknade med ett ryck och hela vaden knöt sig.. Slängde undan täcket och ställde mig upp, men det hjälpte knappt... Krampen släppte, men jag fick gå och halta hela tisdagen... Det har fortfarande inte släppt helt. Så jag går med en ömmande knuta i vaden. Hoppas jag får undvika sådana kramper hädanefter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar