tisdag 12 oktober 2010

12 oktober

Bestämde mig i söndags att jag vill ha en liten bumbibjörn-unge... Tänk att ha en liten knatte som älskar bumbibjörnarna!! "Men du har ju alla barbie-filmerna" kläcker han ur sig.. Jaja.. Då får det väl bli en liten Barbie-unge... Men då vill jag ha en flicka!! Inte för att vara sån, jag har gärna en pojke som gillar Barbie, men helst inte en Barbie-pojke...
Ska bli spännande att se vad det blir.. Börjar bli så nyfiken nu och det är ju flera veckor kvar!!! Eller exakt 4 månader och 7 dagar!
Har en fundering på pojknamnet.. Vi har ju egentligen redan kommit fram till flicknamn och skulle vi ångra oss, så har vi några till på lager, men inga pojknamn... Samuel gillar inte Arvid.. Men det gör jag... Så jag tänkte att jag gör som Lina! Börjar kalla magen för något.. Alltså; Jag börjar kalla magen för Arvid och efter 4 månader, så har Samuel vant sig! Tada!!! Då blir det en Arvid när ungen kommer! (Om det blir en pojk..) Smart va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar