torsdag 9 december 2010

9 december

Vi går igenom allt i mellandagarna!
Det ska bli så spännande att få kolla igenom vad vi har i barnväg.. Kläder, saker och annat tjafs! Hämtar en hel del saker hos en kompis på onsdagen och packar in mina bebislådor i bilen på söndagen.. Underbart!
Fast det är visst bara jag som är så exalterad! Sortera kläder i storleksordning, titta vad vi vill behålla/ skicka vidare, se vad som fattas och vad som behövs köpas.. Jag är helt uppe i gasen! Jag har sett fram emot detta sen han kom med förslaget! Nu ska det banne mig bli bebis av!
Då kommer det att kännas att han/hon snart kommer!
Bara knappt 11 veckor kvar! 72 dagar enligt Libero

2 kommentarer:

  1. Va skoj, kul med bäbiskläder. Allt bra? :)

    SvaraRadera
  2. Jo, allt är tipptopp!
    Nästan så jag börjar undra lite när problemen ska komma=) Han/hon är extra aktiv när jag ska sova, så nu börjar jag få fötter och händer på ställen som känns lite mer.. Typ revbenen=)
    Men annars är allt bra!
    Och då ska man väl vara tacksam?! =)

    SvaraRadera