söndag 26 december 2010

26 december

Har hört så mycket sen jag kom neråt... Folk som tittar lite mysko när jag säger att jag bara har 8 veckor kvar.. Magen är ju inte så värst stor...
"Va?! Är du i v 32?! 32?!"
Eh, typ, ja...
Jag var och tog bilder idag.. Hade tillgång till en ateljé och en kompis. Riktigt skoj! Så det blev en del bra bilder.. Men med ca 500 bilder tagna, så borde ju något bli bra=)
Får lägga in bilder när jag kommit hem och fått tag i en sladd till kameran så jag kan få över bilderna..
Testade med både endast underkläder och lite mer påklätt samt fullt påklätt.. Riktigt bra! Har faktiskt ett par favoritbilder. Supernöjd! Och de som säger att jag inte har nån mage ska allt få äta upp det när de får se bilderna=)
Har även börjat gå igenom barnkläderna här hemma... 11 kartonger barnkläder från när jag och syskonen var små... Ingen som vill asa med sig 11 kartonger kläder 30 mil! Och sen är det ju inte alla kläder som jag vill ha eller någonsin kommer sätta på ungen... Det blir mycket kläder som det är.. Fick 4 bärkassar kläder efter Agnes.. Visserligen så är vissa kläder så typiskt flickiga, så det kan vara svårt att ha dem på en pojke..
Samuel sa visserligen att han inte hade något emot att klä en pojke i rosa eller lite volanger... Undra vad han säger om jag sätter på vår pojke en ljusrosa "förklädeströja" med volang.. Eller en röd body med guldiga hjärtan och puffärm...
Nej, det finns en del kläder som är för flickiga... Men annars så ska vi nog allt kunna klä vårt barn både en och två gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar