måndag 5 december 2011

Våffeldagen=)

Helgen var så otroligt skön!
Jag fick sova fredag natt, lördag natt OCH söndag natt! UNDERBART!!! Speciellt efter 4 nätter på soffan!
Söndagen höll jag på med bilder hela dan! Tog lite julbilder på Ella, som blev snabbtagna. På med tomtedräkten från Nill och Agnes, ner i soffan och julklappar runt om kring. Blev ca 50 bilder. Jag var inte riktigt nöjd med resultatet, men Ella hade sin skallra med sig och hade helt plötsligt jättekul! Allt julklappasskit togs bort och Ella busade loss! I slutändan så visade det sig att jag hade fått 2 helt underbara bilder! En med julklapparna och en med Ella och skallran.
Härligt att få en klockren bild när det inte är arrangerat=)
.
Till middag åt vi alla 3 tillsammans=) Våffla!
Ella klämde i sig en hel våffla med glass! Jättekul!
Hon ville ha mer och mer och när den var slut så blev hon lite besviken, men så kul att hon åt det=)
Min stora lilla tjej!
.
Tur att hon har så många tänder när hon får våffla till kvällsmat!
3 tänder framme och en 4:e på G!
Eller... Det är ju fler som är på G, men den 4:e är snart ute=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar