tisdag 16 november 2010

16 november (varning för äckelmagade!)

Okej det där med bulle i ugnen, men den behöver väl för fan inte jäsa!!! Tror att jag åt något i går som inte var så bra, men jag har ingen som helst aning om vad det kan vara. Samuel sa lite halvkaxigt att "du tror inte att det beror på att någon trycker på?"..
Jag rapade hela eftermiddagen/kvällen. Sånna där kanelbulleslatt-som-jäser-i-magen-rapar.. Och fes! Jädrar vad jag fes och illa luktade de med! Så när Samuel fick en kompis på besök, så fick jag lite då och då gå ut på balkongen. Han undrade vad jag gjorde och blyg som jag är, så sa jag att jag var så jävla kass i magen och fes som bara den och att det luktade värre än Samuels och då är det illa... Och värre skulle det banne mig bli.. Jag hade provat gå på dass ett par gånger, men utan resultat..
Runt 5 på morgonen vaknade jag av att det tryckte på en aningens.. Inte bara en fis på tvären, utan jag fick gå upp och besöka dass.. Jag behövde inte anstränga mig något speciellt, det bara rann.. Vilken jävla ränneskita! Har inte haft det på flera år, men nu jävlar rann det... Det är inte för inte som jag ibland tycker synd om mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar