torsdag 25 november 2010

25 november

Nu är sparkarna allt igång. Lite titt som tätt känner jag av dessa små underverk! Pratade i helgen med Samuel om att det som är lite negativt med att vara fotografen är att jag tar kort på alla andra, men vem tar på mig? Har ju en del ideér som jag skulle vilja ha.. Pratade med en kompis samma dag och frågade henne om hon kunde tänka sig att ta lite kort. Och det kunde hon! Ja, Samuel ska oxå få ta lite bilder=) De som är lite mindre påklädda! Ska bli spännande att få vara "modellen" för en gångs skull.. Måste ju passa på innan magen blir för stor.. Samtidigt går det att ta ett fototillfälle lite senare med.. Men man vet ju aldrig hur magen kommer att se ut.. Vågar inte riktigt chansa.. Får ta en bild och lägga ut!
Svärmor var lite orolig över klädseln, så hon hade med sig ett par termobyxor med hängsel och en vinterjacka till jobbet.. "så att du inte fryser".. Hon är väl för söt! Jag har ju säkert 3 veckor kvar på min gamla jacka!! Haha.. Skojsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar