söndag 26 februari 2012

"Ja må du leva.."

Ella 1 år!
Kalaset var dan innan, så 1årsdagen firades lite lugnt med Ella, Emmy, mamma, pappa och Åsa.
Ella säger; Vi började med att busa lite, jag och Emmy. Våra mammor gjorde mat åt oss och sen tog vi oss en promenad på Stenungsön.
På kvällen åt vi revbensspjäll och potatis och till efterrätt åt jag och Emmy glass! Jag fick blåsa ljus igen! Sen var vi så trötta jag och Emmy, men det var inte riktigt dags att gå till sängs än. Först fick vi hoppa i badet! Jag har inte så jättestor badbalja, men den var stor nog för oss. Mammorna skojade om att det var fritt fram att lämna oss, för det var omöjligt för oss att trilla=) Skojsiga dem!
Efter badet somnade vi allt gott både jag och Emmy, så att mamma, pappa och gudmor Åsa kunde få se på en film och äta glass utan oss barn=)

Sitta i Emmys knä
Håll om mig! =)
Emmy
2 busiga barn!
Blåsa på glassen=)
Mums! Efterrätt!
Lek i badet!
Ella hittade Emmys halsband!
Skojsigt!
Fisken pussar Emmy!
Lek och bus! Massa plask=)
Nu är flickorna trötta och less på att bada!

1 kommentar:

  1. Sista bilden talar verkligen för sig själv! små surfisar!hihi

    SvaraRadera