tisdag 10 augusti 2010

10 augusti

Har gått här i Härnösand i 2 dagar nu... Jag ska inte sticka under stolen med att jag är lite orolig för ankan... Det är inte lätta saker vi bär... Jag är visserligen i v.13, men jag vill ju inte förlora barnet för ett jobb... Inget jobb är värt det... Samtidigt så verkar det inte vara någon fara att bära tungt när man är gravid. Det är ju inte så att det är överdrivet mycket och jag kommer ju få be om hjälp med att lasta i ur fotoutrustningen när jag jobbar. Särskilt de sista veckorna... Det som dock är bra är jag sitter ofta och klappar på min lilla bebis... Känns som om det börjar växa på sig lite därnere... Än syns det inte så jättemycket och jag har inte hittat någon last.. Än... Det jag saknar mest just nu, är Samuel.. På dagarna är det ingen fara, men på kvällen... Hoppas att det bli bättre ikväll... Det är ju trots allt ett par kvällar kvar innan jag ska åka hem.. Får väl gå direkt till Samuels jobb när jag kommer tillbaka... Jag vill ju väldigt gärna att magen sak synas när jag åker tillbaka.. Väx, lilla anka!! =)
Vi berättade för våra scouter i söndags...
Att de skulle få en till Naturligtvisare i vår.. De var nyfikna på om det skulle komma en kille eller en tjej.. Vi vet inte... "Är du gravid?" haspade Emelie ur sig.. Jajamen!=) Men de var glada för vår skull sen. Så även dit är ankan välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar