lördag 28 augusti 2010

28 augusti

Jag har ont när jag pissar.. Skitirriterande.. 1: jag pissar jämt 2: när jag pissat klart känns det som om hela jävla urinblåsan ska följa med ut. 3: kommer jag inte på dass NU, så är det inte långt ifrån att kag pissar på mig. Inte kul... Har läst en del om just urinvägsinfektion, men det är det ju inte.. Hade varit lättare att ordna till det... Men att pinka 3 gånger på en timme är ju inte humant... Hur ska kunna sköta mitt jobb?!
Samuel har börjat läsa "pappor föder barn".. Jag har skummat igenom den lite. Bruttan som
skrivit den har ganska många bra tips.. Bl.a. berättas det att man, som gravid, ska undvika kattbajs, alltså ska hon få slippa rensa kattlådan. Smart... Hon hade nog katt när hon var gravid...
Men jag undrar bara en sak.. När kommer kapitlet om att den gravida ska undvika att städa, laga mat och bädda sängen?! Det är ju det jag är ute efter=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar