fredag 6 augusti 2010

6 augusti

Nu har jag lyckats med både det ena och det andra... Först var jag hos Oskar och Lina och hämtade en massa saker till ankan. En spjälsäng, som ska slipas och målas om, en babysitter till bilen, 5 påsar kläder, ja, en hel del... Det ska bli så skoj när bebisen väl väljer att komma fram! Det är så kul med alla sakerna med! Så kul att vi har dem! Vi har en källare med säng och stol och bärsele! Vi kommer att klara det!
För det andra lyckades jag bli rejält skrämd. Jag gick på dass i dag (No shit, Sherlock!) och när jag torkade mig, kom det blod! Det var inte skoj! Men det visade sig att det kom från baken. Visserligen inte bra att man är så kass i magen att det börjar blöda från tarmen, men hellre det än att bebisen dör... Lätt val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar