torsdag 17 februari 2011

17 februari

Gnäll, gnäll, gnäll..
Jag har fan tvättat hela jävla dan!
Jag har inget emot att tvätta, bara jag slipper den där jävla städningen. Men när man tvättat 5 maskiner tvätt, (varav ca 1 maskin med mina kläder och 1½ maskin med gemensamt och resten.. just det.. ) renbäddat sängen, dammsugit hallen, dragit upp 5 IKEA-kassar kläder upp för den där lååånga jävla trappan, vikt kläder och pissat jämt och ständigt så blir man ganska skittrött på att dessutom få ta den där jävla städningen.. Fy fan!
Och som om det inte skulle vara nog där, så är jag fan i mej den mest gravida människa jag känner! (Den enda jag visste som var mer gravid än jag, fick barn i går, så nu är det jag...) Jag tänker inte göra ett skit mer än vad jag måste idag! Hoppas inte att Samuel är trött när han kommer hem, för jag har inte orkat med något mer än den där jävla tvätten... Och att gnälla lite, såklart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar