måndag 19 juli 2010

v9 +2 borde jag vara i.. OM man ska tro det som UL-bilden säger... men om man räknar på growing people, så ska jag vara v.11+1. Det är inte lätt... Det svåraste är banne mig vad jag ska säga.. Är jag i v.9 eller i v.11? Det är ju faktiskt jäkla stor skillnad... Sen struntar jag i när bebisen kommer. Då får jag jättegärna vara i v.9. Det betyder bara att h*n kommer senare i februari. Skitbra! (så går jag lite över tiden, så blir det ett mars-barn! Woho!!!) Jaja.. .I vilket fall som helst, så kommer den förr eller senare... Och då ska vi vara redo, med badrum, säng och... Eh... Eller inte. Vi kommer inte vara speciellt förberedda... Vem kan någonsin förbereda sig på den radikala förändringen i sitt liv, som det innebär att lägga till en medlem i familjen? Nej, vi kommer att vara som två skolbarn igen... Utan att tveka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar