fredag 30 juli 2010

30 juli

Var ett tag sen jag var inne och skrev.. Har ju faktiskt haft semester=) Första delen av semestern började i princip av att jag mådde rövilla och fick sätta in en spann i sovrummet. Bara utifall att, men ändå! Så jag hade en vackert grön spann vid sängen=) Vi åkte ner till Skåne för att fira pappas 60-årsdag. Det var gött att få komma ner. Jag mår nog allt lite bättre när jag får träffa min goingar och bara vara... Hade lite partyparty hos Gustav och Zabina. Åsa fick se bilden på "ankan". Vi hade ett litet prat och jag frågade henne hur mycket hon ville att jag skulle prata om det. Hon ville veta allt! Det känns så bra att veta! Zabina däremot fattade ingenting.. Trots att hon fick se UL-bilden... Mamma har börjat fatta lite mer. Varken hon eller Emil var dock direkt intresserade av att se bilden...Det var lite jobbigt faktiskt. Men mamma hade köpt en tröja på marknaden. en svart t-shirt med tryck längst ner. "Baby på väg" och en stork... Fräck! Lite stor bara, så det får nog bli pyjamas=) Annars rullare livet på.. Jobbigt bara att inte längre veta vilken vecka man är i... Ena dan är jag i 10:e, nästa den 8:e... Jaja.. Jag får väl vara nöjd så länge ungen behagar att komma ut i rätt ände och i fullt format...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar