måndag 10 januari 2011

10 januari

Jaha.. Då var det visst så.. Sammandragningar... Förvärkar.. Kalla det vad du vill! Jag sa det till Samuel och han tröstade med att - ja, det är inte på riktigt förren du vrider dig i plågor... Jaha! Tack för den, du!
Han har ju läst pappor föder barn och fått jättemycket kunskap! T.ex. att man inte ska åka in med en gång utan att det ska ska vara typ 10 minuter mellan värkarna.. Sa till honom igår att han nog skulle ställa in sig lite mentalt på hårda ord..
Typ att; "varför kunde jag bara inte välja att skaffa barn med nån som gör som jag säger!" "Om du inte kör mig nu så kör jag själv!" och "Jag hatar dig just nu!"
Som vanligt bara ler han.. Men vi får väl se när den dagen väl kommer! Jag tror allt att det är han som blir mest stressad då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar