torsdag 20 januari 2011

20 januari

Fy sören... Idag fick jag ta en ledig dag... Har haft ganska sena kvällar hela veckan. I måndags var vi inte hemma förren 21, i tisdags likaså och i går blev det tom 22 innan vi var hemma.. Och inte har det varit någon paus i mitten heller... I tisdags åkte jag hemifrån 8.30 och var inte hemma längre än en halvtimma för att äta vid 18..
Jag bestämmer ju inte längre.. Jag vill orka, men jag gör det inte.. Jag orkar inte med sena dagar längre... När jag slutar vid 17, så är jag helt slut... Jag kanske måste ta en vilopaus mitt på dan. Ryggen har börjat göra ont med.. Igår kunde jag inte sitta rakt, utan var tvungen att gå omkring eller ligga ner.. Fy fan... Och så är det 4 veckor kvar...
Svärföräldrarna är på jour i helgen=) Samuel ska till Nässjö på en infoträff inför Jamboreen och jag är själv. Så jag tror att det är åtminstone 2 som hoppas att jag ska föda 4 veckor för tidigt! Hade ju inte varit dumt att få ut plutten, men lite till kan den ju faktiskt vänta...
Om 2½ vecka åker vi på vinterting och då ska jag sova i tält.. Det ska bli spännande att se hur det går. Har ju gjort det en gång tidigare under graviditeten, men då var jag inte så långt gånget.. Bara typ 3½ månad... Denna gången är det 2 veckor innan beräknad förlossning.. Ja, Samuel är ju med, så han får vara på jour hela natten och vara redo att hjälpa mig upp och ner från marken och vara beredd ifall något händer och vi får köra till sjukhuset..
Men det ska allt lösa sig i slutändan... Ut ska den ju=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar