torsdag 6 januari 2011

6 januari

Barnvagnsdjungeln... Fy fan... Jag har kollat en snabbis på barnvagnar till knatte.. Prisklasser alltifrån 3000:- till 8000:-... Hur vet jag vilken vagn som är bäst för oss?
Jag tänkte så här; Jag vill ha en snygg vagn som är bra... Vad vill jag inte ha? Jag vill inte ha tre hjul... Jag vill inte ha två stora och två små hjul. Jag vill inte ha en klumpig vagn.. Efter det var det ganska enkelt att ta bort flera moderna vagnar... Tittade på hur de såg ut och googlade sedan på just det märket.. Har faktiskt kommit fram till 14 snygga vagnar som jag kan tänka mig... Av dessa 14 tar jag fram omdöme.. Positivt, negativt... Inte det lättaste måste jag säga, men på en del kan man allt hitta omdöme. Ena vagnen t.ex. är jättebra, men det lossar lätt knappar och i plasten. En sån vagn behöver vi ju inte välja...
Samuel tycker att det är bra att jag checkar läget.. Så slipper han, tror jag =) Men mig gör det inget. Jag tar ju bara inte upp de barnvagnar som jag tycker är fula... Jag vill ju inte gå runt i en ful vagn! Lite fåfäng får man väl vara!
Får lägga in bilder på vagnarna och även bilder från gravidfotograferingen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar