onsdag 16 juni 2010

16 juni

Har gått i Göteborg halva dagen. Det som egentligen har slått mig idag, är att jag inte ska äta 3 mål mat om dagen, utan 4 mindre! Idag har det blivit frukost, mellanmål på frukt, lunch; en hamburgare, middag; en halv skål spagetti och köttfärssås, kvällssmat; lite ris med skinka. Och dagen har gått bra! Jag har inte känt någon överdriven hunger. Men man vet ju inte hur det går. Du gör dock så att jag fortfarande har uppstötningar och speciellt rapar! Började känna mig lite illamående, men inget kräk... Än... Hade jag inte vetat att jag var gravid, hade jag faktiskt sökt läkare.. Jag brukar inte ha rapar hela dagarna, flera i sträck. Inte heller brukar jag känna den hunger jag känner.. Tur att du gjorde så att jag kände på mig att nått var på tok.. Eller tok och tok.. Du kan aldrig bli på tok... Du är så rätt, så! =) Något jag tycker är jobbigt är alla "vita lögner"... Alla som påstår att jag skulle vänta barn. Fick en idag; "Men du kan väl inte dricka på festen?" Varför skulle jag inte kunna det?! Det var ju bara att försöka släta över.. "Ja, vi har ju 6 boxar vin och 2 flaskor sprit och baileys och annat gott, så oss går det ingen nöd på..." Jobbigt... Men jag får väl säga som det är.. Snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar