lördag 19 juni 2010

19 juni

Fan vad illa jag mår! Jämt o ständigt går jag omkring och mår illa.. Sura uppstötningar och illamående. Igår fick du mig att börja gråta. Inte en gång, utan TVÅ!! Magen värker så det sprakar.. Måtte du snart komma ut! Jag låg och kved med tårarna rinnandes i säkert 5 minuter! Schmärtzen! Fan... Men, jag har iaf rätt att gnälla.... Idag berättade vi dock att du fanns för dina farbröder. Den ena tyckte väl att det var spännande, den andre tror jag tvivlade lite på att du fanns... Om du inte finns, då blir jag skitförbannad... Varför har jag då så jädra ont?!! Hm.. Precis som mormor... Hon tvivlade nog allt lite först... Men inte moster... =) Och absolut inte Linda! Hon är och har varit sen i söndags, 100% att du finns! Som jag! För jag har skitont stundvis och mår röv! Jaja... Det är väl bara att inse, att du inte kommer få läsa detta fören du blir lite äldre... Kanske ska ge den till dig när du ska få barn... Så du vet vad du har att se fram emot... Hmpf.. Men iaf.. Idag har jag och pappa varit förlovade i 5 veckor.. Du kom till 2 dagar efter vår förlovning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar