måndag 21 juni 2010

21 juni

Fy fan vad jag inte mår prima... Jag vill bara kräkas. Jo, visst.. Jag väntar barn... Men, jag vill inte gå omkring och känna det som om jag ska kräkas vilken sekund som helst och sen inte kräkas..! Just nu har jag jättesvårt för surt. Jag är jättekänslig mot sura saker.. Spyor är ganska sura... Det gör det svårt för mig att framkalla en kräkning. Idag blev jag så trött på illamåendet... Och då har jag bara gått en vecka med det! Jag stoppade fingrarna i halsen.. Men det gick ju inte heller så värst mycket bättre. För det som kom upp var så jädra surt att jag fick ju ticks i flera minuter efteråt! Suck... Varför kan det inte bara vara bra?! Jag vill ha nån jag kan prata med om detta.. När jag berättar det för Samuel så känns det som gnäll. Jag har ju för fan gnällt en hel vecka! Och det är över 30 veckor kvar! Jag kan förstå om han blir less på det... Men hade vi bara gått ut med att vi är gravida, så hade jag kunnat beklaga mig på annat håll!! Men det går inte... Jaja.. Jag får väl vara nöjd med att jag åtminstone är gravid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar