torsdag 17 juni 2010

17 juni

Eftersom denna blogg finns, så är det ju ingen hemlighet att jag och pappa har haft sex... Så därför behöver jag ju inte försöka släta över det.. =) Men! Du gillar det inte alls! Jag ska inte säga "varje gång", för det har inte blivit speciellt många gånger, men den gången vi försökte fick du mig att må skitilla efteråt.. Låt bli det där!! Så det är inte ok för mig att komma..? Att en en centimeter lång pys ska bestämma allt är sanslöst. Ta det inte i system... Idag kräktes jag nästan för första gången.. Jag gillar det inte... Antingen får du mig att spy ordentligt eller så skiter du i det! Jag vill inte ha massa småuppstötningar med kräk. Och speciellt inte när jag pratar!!! Annars har dagen gått på helt ok... Massa smårapar och lite illamående... Kan knappt bärga mig tills du kommer till oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar